2011. július 23., szombat

Hamarosan új történet várható!

Sziasztok!

Nemrégiben ugye befejeződött a "Sorsunk átírható... bármi áron!" c. történet és szánt szándékkal hagytam elvarratlan szálakat, de úgy döntöttem, egyelőre azt a történetet "fiókba rakom" és helyette előállok valami mással, valami... történelmibbel, ami magába foglalja majd Klaus-Elijah testvériségét, hogyan is lett Katerinából Katherine és mi fogadja majd Stefant és Damont Mystic Fallsban! :) Megjegyzésem pedig a történet mellé, hogy CSUPÁN a SZEREPLŐKET kölcsönöztem a TVD-ből, igyekszem ezúttal valami teljesen mást és egyénit alkotni, és bizonyosan lesznek hasonlóságok, de hogyan nem lennének, ha a TVD szereplőgárdájával vagyok kénytelen dolgozni? :P 
A történet alapsztorija: 
"Több évszázad, tömérdeknyi titok… mind középpontjában egy szerelmi háromszög áll, más-más szereplőkkel, modern és eltemetett időkben is, kezdve egy kitaszított lánnyal, majd két szerelmes, háborgó fivérrel. Az évek teherként nehezednek rájuk, meneküléssel, kutatással, öldökléssel eltorzítva, hogy végül elérkezzenek a jelenbe, ahol halál vagy éppen élet vár majd rájuk.
A modern időkben a szálak egybeforrnak majd, de végül nem győzhet mindenki. Az igaz szerelem nem győzedelmeskedhet, míg minden elrejtett titokra választ nem kapnak…"

A történet 1492-ben kezdődik és egy jó ideig abban az időben is maradunk majd ;)     

1 megjegyzés:

  1. fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúj
    <
    <<
    <<<
    <<<<
    <<<<<
    <<<<<<
    <<<<<<<
    <<<<<<<<
    <<<<<<<<<
    <<<<<<<<<<<
    Csak viceltem TÖK JÓ!!! :)

    VálaszTörlés